אזהרת רופאי הילדים בנושא הדברה בסביבת ילדים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

בעוד שניתן להזמין בימינו הדברה בחולון, הדברה בצפון, הדברות בדרום הארץ ובכל עיר, חלק מהאנשים עדיין בוחרים לבצע הדברה ביתית לבד. והאמת, שהדברה באמצעות תכשירי הדברה ביתיים עשויה להיות מסוכנת למדי. בואו נדבר על הסכנו השוכנות בהדברות באמצעות תרסיסים שרוכשים בחנות.

בין אם הבית שלכם הותקף על ידי תיקנים, או שמא הוא הותקף יל ידי נמלים, זבובים, יתושים ועוד, אתם תצטרכו שירותי הדברות. וזה לא חשוב אם תצטרכו הדברה בחולון או הדברה בבת ים, הדברה בגבעתיים או בכל עיר אחרת. הפואנטה תמיד תהיה זהה – ניסיון להיפטר מהמזיקים שתקפו את ביתכם. ואז, תהיינה לכם את האפשרות להשתמש בחומרי הדברה ביתיים שמכילים את החומר הרעיל הנקרא פרופוקסור. אם עדיין לא שמעתם עליו, כדאי לדעת שהוא נמצא כמעט בכל בית אב בישראל. והוא רעיל במיוחד עבור ילדים ונשים בהיריון, חיות מחמד ובאופן כללי.

פרופוקסור – חומר ההדברה שנמצא אצלכם בבית ולא סיפרו לכם עליו

אם לא שמעתם עד היום על חומר ההדברה שנקרא פרופוקסור, כדאי לדעת שהוא נמצא כמעט בכל תרסיס הדברה שרוכשים בחנויות הקמעונאות. החומר הזה נוסה בזמנו על בעלי חיים, שבסופו של דבר פיתחו גידולים סרטניים בעקבות היחשפות לחומר הנ"ל.

חומר ה- פרופוקסור הוא למעשה חומר הדברה אשר פועל על מערכת העצבים של המזיקים. כאשר הוא פוגע ואף משתק את מערכת העצבים של המזיקים, הוא בסופו של דבר מוביל למוות שלהם ולהדברה המוחלטת שלהם. בפועל, הבעיה היא שחומר ה- פרופוקסור עלול לפגוע גם במערכת העצבים של אנשים. והרפואה גילתה כי ברוב המקרים, החומר יהיה רעיל יותר עבור ילדים ונשים בהיריון. בין אם תצטרכו הדברה בחולון או הדברה בבית ים, הדברת מסעדות או בתי קפה – הקפידו לבדוק באילו חומרי הדברה אתם משמשים.

האם כל חומרי ההדברה מסוכנים לאנשים ובע"ח?

בעוד שישנם חומרי הדברה ירוקים שנחשבים אקולוגיים, ישנם גם חומרי הדברה מסוכנים יותר לאנשים ולסביבה, לבעלי חיים ולילדים. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי גם חומרי הדברה ירוקים לא מומלצים לשאיפה ולנשימה.

אם אתם צריכים לבצע הדברה בבית, יהיה חשוב לפנות את הדירה לזמן הנדרש ממכם. גם אם חברת ההדברה אומרת לכם שאפשרי להישאר בבית בזמן ההדברה, בדרך כלל יהיה עדיף יהיה למצוא מקום אחר להיות בן בזמן שהיא מתבצעת. וזה לא משנה אם אתם מבצעים הדברה בחולון או הדברה בבת ים, הדברה בצפון או בדרום הארץ. תמיד יהיה עדיף לצאת מהבית לפחות לשעתיים-שלוש. במקרה הצורך, גם לזמן ארוך יותר.

לאתר את המדבירים הנכונים

אם אתם צריכים לאתר מדבירים בחולון או חברת הדברה בחולון-בת ים, אתם כנראה תשתמשו באינטרנט. וככה רלוונטי לגבי הדברות בצפון, בדרום ובמרכז הארץ. כך או כך, תשתמשו בגוגל בכדי לנסות למצוא את חברת ההדברה הכי נכונה לכם.

כשאתם בחיפושים אחר חברת הדברה מקצועית בעיר מגורכם, יהיה כדאי לקבל מספר הצעות מחיר ולערוך מחקר שוק קצר ביניהן. תוכלו לערוך השוואת מחירים, להשוות הצעות ולבחור במדבירים שהכי עושים עליכם רושם מקצועי.

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות