תחליפי אפייה בריאים

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

ישנם תחליפים רבים לאפייה שהם בריאים יותר מהמרכיבים הרגילים. חלק זה יעבור על כמה מהתחליפים הללו, למה הם משמשים בדרך כלל וכיצד להחליף אותם.

-קמח שיבולת שועל: קמח שיבולת שועל הוא תחליף בריא לקמח חיטה באפייה. הוא משמש לעתים קרובות בלחמים, מאפינס, עוגיות ועוגות. ניתן להחליף קמח שיבולת שועל בקמח חיטה על ידי הוספת נוזלים נוספים למתכון או על ידי הוספת שיבולת שועל למתכון.

-שמן קוקוס: ניתן להחליף את שמן הקוקוס בחמאה או בשמן צמחי במתכוני אפייה. יש לו תכולת שומן רווי נמוכה יותר מאשר חמאה ואין בו שומני טראנס כמו שמנים צמחיים.

-רסק תפוחים: ניתן להחליף את רסק התפוחים בביצים או בחמאה במתכונים

תחליפי אפייה בריאים משמשים לרוב כדרך להפחית את כמות הסוכר, השומן והקלוריות במוצרי מאפה. אבל לא כל התחליפים נוצרים שווים.

חלק מהתחליפים בריאים יותר מאחרים כי יש בהם פחות סוכר או שומן. אחרים פשוט בריאים יותר כי אין להם תוספת סוכר או שומן כלל.

יש כמה תחליפים לאפייה שהם בריאים ומזינים. ניתן להשתמש בתחליפים אלו במקום המרכיבים הלא בריאים במתכון. כמה דוגמאות לתחליפים אלה כוללים:

– רסק תפוחים: זהו תחליף לשמן או חמאה. זהו תחליף מצוין מכיוון שהוא עשיר בסיבים ודל בשומן, מה שהופך אותו לתחליף שומן אידיאלי.

– בננות: אלו הן תחליפים טובים לביצים, במיוחד אם אתה רוצה להוסיף קצת מתיקות למוצרי האפייה שלך. הם גם מוסיפים לחות למתכון, מה שעוזר בקשירת המרכיבים יחד.

– יוגורט: זהו תחליף טוב לחלב כיוון שיש לו תכונות ותווי טעם דומים לחלב, תוך שהוא נמוך משמעותית בקלוריות ובתכולת שומן מחמאה או שמן.

אינסטנט פודינג שוקולד: היום אפשר למצוא מגוון תחליפים בריאים יותר לאינסטנט פודינג שוקולד המכילים פחות סוכר מהמוצרים הרגילים (לחברת סוויטאנגו מגוון פתרונות לאפייה מופחתים בסוכר)

היתרונות באפייה בריאה

אפייה היא דרך מצוינת ליצור פינוקים טעימים שגם בריאים עבורכם.

יש הרבה יתרונות לאפייה בבית. זה זול יותר מקניית מאפים מוכנים מראש, וזה בריא יותר כי אתה יודע בדיוק אילו מרכיבים יש באוכל. האפייה גם מאפשרת להתנסות בטעמים ומרקמים שונים מבלי להרגיש יותר מדי אשמה.

היתרונות של אפייה בריאה הם רבים, ולהלן רק כמה מהם.

-אפייה בריאה יכולה לעזור להפחית את הסיכון למחלות כרוניות.

-זה יכול לשמש כתחליף למזונות לא בריאים.

-ניתן להשתמש בו כדי להפחית את צריכת הסוכר.

-זה טוב לסביבה כי זה מפחית בזבוז מזון ושומר על משאבים.

-זה יכול לשמש כדי לספק בהירות מחשבתית ולשפר את הריכוז.

ישנם יתרונות רבים לאפיית לחמים, מאפים ומוצרי מאפה אחרים שלך. אתה יכול לחסוך כסף על ידי הכנתם בבית, ואתה יכול לנהל אורח חיים בריא יותר על ידי הימנעות מחומרים משמרים וממתיקים מלאכותיים.

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות