המומחים ממליצים על המשחקים הכי טובים להתפתחות הילד

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

לגו זון הוא פארק שעשועים ייחודי שנבנה כדי לקדם את הצעצוע הפופולרי.

לגו zone הוא פארק שעשועים חדש במלזיה הכולל מגדל בגובה של 15 מטרים עם נושא לגו, בריכת לבני לגו ושייט בסירה.

הפארק נפתח ב-27 במאי 2018.

אזורי בילוי עם נושא לבנים היו פופולריים בשנים האחרונות עם חברות רבות ושונות, כולל לגו שפותחת פארקים ואטרקציות כדי לתת מענה לקהלי נישה אלה.

היה הרבה הייפ על פארק השעשועים החדש עם אנשים שכינו אותו "התגשם חלומו של חובבי לגו".

באזור הלגו, ילדים יכולים להיות יצירתיים ולבנות כל דבר שהם רוצים. הם יכולים לשחק עם כל הדמויות האהובות עליהם מסרטים, סדרות טלוויזיה ומשחקים. והחלק הכי טוב הוא שתמיד יש להם סיפור מהנה לספר אחר כך.

אזור הלגו הוא מקום בו ילדים יכולים לשחרר את היצירתיות שלהם ולהתחבר לילדים אחרים בסביבה בטוחה. אזור הלגו תוכנן במיוחד עבור אנשים מתחת לגיל 12. הוא מציע שפע של מקום לשחק ולחקור, תוך שהוא מוקף בלבני לגו צבעוניות, מתקנים אינטראקטיביים ותפאורה מפתיעה!

פארק השעשועים אזור הלגו מבוסס על הצעצועים עצמם, כאשר כל פרט בודד נעשה כדי לשכפל את הקוביות הצבעוניות.

זה כולל דמויות לגו בגודל טבעי, רכיבות ומשחקים. תכונות אלה תוכננו כולן תוך מחשבה על ילדים – כך שמבוגרים לא יוכלו לבדר כל כך הרבה זמן!

 A world of Lego Zone הוא משחק מציאות מדומה שפותח על ידי קבוצת   LEGO הוא הושק ב-13 בנובמבר 2017. המשחק מאפשר לך לחקור עולמות לגו שונים ב-VR. אתה יכול לבנות כל דבר עם הידיים שלך ואין גבולות לדמיון שלך.

באשר למשחק עצמו, מדובר ב-ARPG פשוט למדי, אם כי לא בהכרח קל, עם כמה פאזלים נוספים שנזרקו לשם טוב. זה גם ידידותי מאוד למשפחה, ומספק לילדים צעירים שעדיין לומדים כיצד להשתמש בידיהם בתיאום זה עם זה כדי ליצור משהו חדש – לפחות בתיאוריה.

לגו, חברת הצעצועים הגדולה בעולם, הייתה חלק מהילדות שלנו כבר עשרות שנים. כעת אוהדי לגו מבוגרים יכולים לקיים אינטראקציה עם הצעצוע בדרך אחרת. הם יכולים לערוך סיור וירטואלי באזור הלגו שבו הם יכולים לקנות ולמכור לבנים בשוק קהילתי.

עם יותר ויותר תשומת לב מוקדשת לקהל הנישה הזה, אנו יכולים לצפות שיהיו אפילו יותר אזורי בילוי בנושאי לבנים בעתיד הקרוב.

בעשורים האחרונים אנשים הוקסמו מיצירת עולמות הלגו שלהם. קרן לגו התחייבה לטפל בנושאים בעולם והם יצרו מדור חדש בשם Lego Zone.

קרן לגו תמיד עסקה ביצירתיות, פתרון בעיות ואמפתיה. ערכים אלה הם מה ששימשו ליוזמה זו כדי לעזור לילדים להבין נושאים מורכבים שאולי לא יוכלו להבין במלואם באמצעות תמונות או וידאו בלבד.

צעצועי לבנים של לגו (הבריק טויס)

לגו הפך לצעצוע הארכיטיפי של זמננו, הידוע ביצירתיות שלו. זה גם משחק פופולרי בקרב ילדים ומבוגרים! אם אתה מחפש ערכות LEGO, אנו מספקים מחיר זול מאוד. אם אתה קונה יותר, אנו נותנים לך הנחה מסוימת. כרגע, כל המוצרים הם משלוח חינם לכל רחבי העולם!

אנו מספקים לבני לגו (בריק טויס) באיכות גבוהה בצבעים שונים עם צורות שונות לצרכי פרויקט עשה זאת בעצמך. המוצר שלנו עשוי מ-100% פלסטיק ABS אשר נבדק בהתאם ל-EN71 [1] תקני בטיחות צעצועים אירופיים וללא פתלאטים [2] בהתאם לתקני בטיחות הצעצועים האמריקאים CPSIA.

LEGO היא היצרנית הגדולה בעולם של חומרי משחק לילדים, עם 18 מיליארד אלמנטים של LEGO שיוצרו מאז 1949. LEGO מייצרת לוחית בסיס בגודל 4×8 אינץ' (1010 מ"מ x 2032 מ"מ). גודל לבנת LEGO יחידה הוא 8 מ"מ x 8 מ"מ x 10 מ"מ, גודל בינוני של ציפורן. יד האדם הממוצעת יכולה להכיל בנוחות כ -12 לבני לגו. חלקי LEGO מיוצרים לפי סובלנות מדויקת הנמדדת במיקרונים. ישנם כ-6300 אלמנטים סטנדרטיים ששוחררו מאז 1958 יחד עם מיני-פיגורות שהתחילו להיות זמינות החל מ-1978/79. נכון לעכשיו, גובה המיני-דמויות הוא כ-5 מ"מ, אך הן מתקצרות ככל שגודלן של ערכות LEGO עולה.

בלבני לגו, קודחים חתך וחלל לכל חלק. החלל נותן מקום לאלמנט נוסף להצמדה; החתיך נותן יותר אחיזה באלמנט השני .. ישנם כ -5700 סוגים שונים של אלמנטים בייצור החל משנת 2008. בשנים האחרונות הוציאה לגו חלקים מיוחדים רבים כגון מדרונות, צירים, שיפועים מעוקלים, טריזים וכו '…

החברה הוקמה בדנמרק בשנת 1932 על ידי אולה קירק קריסטיאנסן. בנו גודפרד הפך במהרה לחלק חשוב בעסק. הוא השיג זכויות הפצה בלעדיות בחלקים מסוימים של גרמניה עבור צמיגי המכוניות שלהם עד 1942 כאשר אולה קירק מת בגיל 54.

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות