תחתונים מבמבוק – מעוצבים לבריאות של נשים ושל כדור הארץ.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

כל אישה בשלב כלשהו בחייה סבלה או תסבול מהרגשה לא נעימה באזור מפשעה ונרתיק.  שיפשוף, אדמומיות, צריבה, גירוד מעצבן והפרשות מעבר לנורמה. הסיבות לכך עלולות להיות רבות, החל מבגדים הדוקים וצפופים מדי, חום ולחות גבוהים, היגיינה לא איכותית וכל בבעיות בריאותיות כמו בעיות הורמונליות, זיהומים פטרייתיים או דלקות כרוניות. בנוסף לטיפולים הקונבנציונליים בזיהומים וגינליים, הפתרון עשוי להיות טמון בבחירת הלבשה תחתונה מבד במבוק נושם ורך, בעל תכונות בריאותיות ייחודיות.  

תופעות של זיהומים פטרייתיים אצל נשים.

התופעות של דלקות וזיהומים פטרייתיים מאוד נפוצות בקרב נשים צעירות בגיל הפריון. הסימפטומים של פטרייה נרתיקית הינם מאוד ברורים. הם מלווים על ידי הפרשות לבנבנות צמיגיות, אדמומיות, גירוד וצריבה. קל לאבחן אותם אצל רופא נשים מקצועי. לא קשה לטפל בה להקלה והיעלמות הסימפטומים באמצעות נרות או משחות ייעודיות. אך עובדה שטיפלתן פעם אחת והכל עבר – עדיין לא אומרת שהבעיה לא תחזור שוב בהזדמנות הראשונה.

גורמי סיכון לבעיות כרוניות של זיהומים וגינליים אצל נשים.

קיימים גורמי סיכון מסוימים לחזרה של פטריית הנרתיקית. חלקן דורשות מעקב צמוד של רופא מטפל או טיפול ספציפי בבעיה כאשר מדובר בבעיות הורמונליות, מחלת סוכרת, מחלות הגורמות לדיכוי חיסוני של הגוף או נטילת תרופות לאחר ניתוחי השתלה, נטילת אנטיביוטיקה בכמויות גדולות או לא מבוקרות, גלולות למניעת הריון ועוד. כל הגורמים האלה, כמו שנאמר, מצריכים טיפול  או מעקב רפואי הדוק. אך ישנם גורמים נוספים שעלולים לגרום לזיהומים פטרייתיים חוזרים והם קשורים רק לבחירות וסגנון החיים שנשים בוחרות.

הסביבה בריאה באזור נשי אינטימי היא ברמת חומציות PH בין 3.8 ל-4.5. כדי למנוע יובש ולשמור על רמת חומציות כזאת, הנרתיק מייצר נוזלים באופן קבוע. הנוזל הזה כולל חומציות גם והחומציות כזאת של הנרתיק עוזרת להגן עליו בפני חיידקים, טפילים ופטריות. שטיפות אינטימיות מרובות, אמצעי מניע או חומרי סיכה לא איכותיים, בגדים הדוקים מדיי שלא מאפשרים לגוף לנשום, בגדים סינטיים.

אם כבר סבלת לפחות פעם אחת מזיהום פטרייתי, אחד הדברים החשובים והמומלצים ביותר  שכדאי לעשות הוא להחליף סוג הלבשה תחתונה שאת לובשת. רב הסיכויים שהיא או צמודה מדי או כוללת בדים סינטטיים שחוסמים את איוורור הבריא של הגוף.

למה לנשים הסובלות מפטריה לבחור בתחתונים מבמבוק לנשים.

תחתונים מבד במבוק מתאימים לכל הנשים בכל הגילאים. הם פתרון מעולה דווקא במצבים של בעייה ממושכת וחוזרת של פטריות וגינליות. בד במבוק בעל יתרונות בריאותיות יחודיות. בניגוד לתחתונים מכותנה, לסיב במבוק תכונות טבעיות של חומר אנטי-בקטריאלי ואנטי-פטרייתי שמסוגל לנטרל עד 70% של חיידקים עליו. זאת סיבה שצמח במבוק צומח ללא כל פעולות הדברה כימיות. בדים מבמבוק מיוצרים מסיב מלאכותי פרי מעשה ידי אדם, אבל מתקבל מחומרים צמחיים טבעיים – צמח במבוק.

בין היתרונות של תחתונים מבד במבוק ניתן לציין רכות מלטפת, יותר מרכות של כותנה.

בד במבוק סופג טוב את לחות הגוף במהירות ומאדה אותה לאוויר. זו סיבה נוספת לתכונה אנטי-בקטריאלית של תחתוני במבוק לעומת בגדים סינטטים שלא מאפשרים איוורור ואידוי חופשי של לחות הגוף ובכך גורמים לפגיעה באיזון טבעי של עור הגוף באופן כללי ובאזורים אינטימיים בפרט, שבעצמו קטלני עבור נשים הסובלות מפטריות חוזרות. הבד הנושם של תחתוני במבוק מנדף זיעה, מנטרל ריחות לא נעימים.

בגדים מבד במבוק הינם היפואלרגניים, לכן הם מתאימים לאנשים הסובלים מכל מיני אלרגיות לסוגי בדים אחרים. זאת סיבה שבד במבוק מתאים מאוד למוצרי טקסטיל ובגדים שבאים במגע ישיר עם העור בלי חשש לאלרגיות.

בנוסף לכל התכונות הבריאותיות של תחתוני במבוק עבור בריאות האישה, חשוב לזכור שצמח במבוק הוא צמח אורגני שמאוד תומך בשמירה על אקולוגיה של כדור הארץ. לעומת תהליך ייצור כותנה שצורך המון משאבים טבעיים של מים, דישון, הדברה ובכך פוגע באקולוגיה, צמח במבוק צומח לבד ללא כל תהליך דישון והדברה, במהירות שיא עם צריכת מים רגילה לאזורי צמיחה הטבעיים שלו.

בנוסף לכל האמור, תעשיית האופנה והטקסטיל מכירה כבר את סיב במבוק. לכן העיצובים של הלבשה תחתונה מבמבוק מאופיינים על ידי נוחות מירבית, פרקטיות ואסתטיות ויזואלית. כל אישה יכולה להתאים לעצמה סגנון תחתונים המתאים לגיל, מבנה הגוף, והאופי שלה.

לסיכום:

לנשים הסובלות מזיהומים פטרייתיים או בעיות דומות באזור האינטימי, מומלץ מאוד לבחון את סוג התחתונים שהן לובשות. בחירה בתחתוני במבוק לנשים עשויה להיות בחירה חכמה לתהליך מניעה מבעיות חוזרות של פטרייה.

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות