כמה עולה ניתוח מתיחת בטן?

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

אם אתם שואלים את עצמכם כמה עולה ניתוח מתיחת בטן, קודם כל צריך להבדיל בין סוגי ההליכים השונים. בעוד שחלק מההליכים נחשבים כירורגיים ומצריכים מנתח פלסטי, הליכים אחרים להסרת עודפי עור לא ייחשבו כירורגיים. אם אתם עייפים מלראות את עודפי העור בבטן, בצוואר, בעפעפיים, בזרועות או בירכיים, השורות הבאות עבורכם.

מי מאיתנו לא רוצה להיראות טוב ולהרגיש טוב עם עצמו או עם עצמה? בשנת 2021, כולנו כבר מודעים לכך שישנה חשיבות רבה למודעות העצמית שלנו. כשאדם נראה חטוב ובכושר טוב, אנחנו בדרך כלל מסיקים מכך שלאותו אדם יש מודעות עצמית גבוהה. ומי מאיתנו שמעוניין לחטב את עצמו, יכול לבחור כיום במגוון שיטות ודרכים למתיחת בטן, טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי אסתטיקה שונים ועוד. בין הטיפולים השונים, תוכלו למצוא טיפול של מתיחת בטן בלייזר, מתיחת בטן היקפית, מתיחה מלאה, מיני מתיחת בטן לנשים לאחר לידה ועוד. הנה כל מה שצריך לדעת בנושא, נתחיל עם מחירים לניתוח מתיחת בטן.

כמה עולה מתיחת בטן עם ניתוח ובלי ניתוח?

רגע לפני שנציין מחיר מתיחת בטן, חשוב להבין קודם שהמחירים האלו משתנים ממטופל למטופל. כל מטופל יצריך מתיחת בטן מעט שונה, מאחר שאף אחד מאיתנו לא בנוי כמו האחר. בעוד שחלק מהאנשים יצטרכו מתיחת בטן היקפית הכוללת מתיחה של אזורים כמו הגב והישבן, אנשים אחרים יצטרכו מתיחת בטן מקומית בלבד.

לגבי מחירים של מתיחות בטן, המחירים בדרך כלל נעים בין טווחים של אלפי שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. בעוד שהליך של מתיחת בטן כירורגית עשוי לעלות לכם 25,000 ₪ ל-60,000 ₪, מתיחת בטן בלייזר יכולה לעלות לכם בין 14,000 ₪ ל-20,000 ₪. ושוב אנחנו מדגישים, המחירים האלו משתנים בהתאם למצבו הבריאותי והפיזיולוגי של המטופל, בהתאם לניסיון של הקליניקה, בהתאם לטכנולוגיות בהן הקליניקה משתמשת ועוד.

האם כדאי לי לעבור מתיחת בטן בכלל?

רבים שאולים את עצמם: האם כדאי לעבור מתיחת בטן? אין לכך תשובה אחת ודאית או תשובה מדעית. חלק מאיתנו מקבלים את עצמם בדיוק כפי שהם, בעוד שחלקנו האחר יעדיפו לבצע טיפולים אסתטיים שונים. בשורה התחתונה, כל אחד מאיתנו רשאי לעשות עם גופו מה שהוא או היא חפצים בו, ככה שהתשובה היא לחלוטין סובייקטיבית.

באשר לשאלת ה-כדאות של מתיחת בטן, חשוב לזכור שבימינו יש טכנולוגיות מתקדמות במיוחד להליכים האלו. בשנים עברו האופציה היחידה הייתה מתיחת בטן כהליך כירורגי שמצריך מנתח פלסטי. בניגוד לשנים עברו, כיום יש שיטות כמו מתיחת בטן בלייזר, שהיא בעצם מתיחת בטן ללא ניתוח. 

איפה עוברים מתיחת בטן?

בעוד שיש לכם את האפשרות לעבור מתיחת בטן בחו"ל, יש לכם את האפשרות לעבור מתיחת בטן בארץ. המלצה שלנו, יהיה כדאי לקבל את הטיפול בשפת האם שלכם. כמו כן, קחו בחשבון שלאחר ההליך בדרך כלל צריך להתאושש ולהחלים, מה שעדיף לעשות בישראל. הן מבחינת עלויות והן מבחינת המשך קבלת טיפול. אם תעברו מתיחת בטן בחו"ל, יהיה חשוב לקחת בחשבון את העלויות הנלוות להליך, כמו למשל טיסה, בית מלון, מחייה בחו"ל ועוד.

המאמר נכתב באדיבות האתר
https://www.iflat.co.il/

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות