שמירה על שגרת אימונים בימי הקורונה

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on whatsapp

שגרת אימונים 

ימי הקורונה יצרו מהפך באורח החיים של כולנו ולקח לכולם פרק זמן מסוים להתרגל לעובדה שכולנו נמצאים בעיקר בבית. לאט לאט, האזרחים החלו לקבוע לעצמם סדר יום גם בתקופת הסגר כדי לא להישאב כל היום למסכים ולראות סדרות מהבוקר עד הערב, או לצלול לתוך הרשתות החברתיות שהפעילות בהן היא מאד מסקרנת ומרתקת. בין המשימות שהופיעו בלוח הזמנים היו גם פעילות ספורטיבית, שהיא חלק של שגרת אימונים יום יומית.

כשהציבור הבין ששגרת הסגר והמגבלות תהיה כאן לתקופה ארוכה, רבים מהם החליטו לרכוש מכשירי כושר הביתה כמו לדוגמה טריינר לאופניים שהוא אינו מכשיר גדול ולכן יכול להימצא בחדר, בסלון או במרפסת ולאפשר למתאמן לבצע אימונים יומיים בכמה דרגות, בהתאם לעוצמת האימונים שאליה הוא מורגל.

שגרת אימונים משפחתית בימי הקורונה 

המציאות הכתיבה מצב שבו הילדים כמעט ואינם יוצאים מהבית, דבר שהקשה מאד על הילדים אשר גרים בדירות ללא מרפסת וללא גינה ולכן שגרת אימונים הייתה לעניין משפחתי בעל חשיבות גבוהה שמבצעים אותו אחת ליום בשעה שנקבעה מראש, לדוגמה בשעה חמש אחר הצהרים, לאחר שהסתיימו הלימודים בזום עבור הילדים ושעות העבודה עבור ההורים שעובדים מהבית. 

מדי יום הם החליטו על ביצוע של אימון אחר באמצעות פריטים שקיימים בבית, או מוצרים שרכשו במהלך הסגר כמו גומיות TRX , אופני טריינר, דלגיות, משקולות ועוד. סבב האימונים בוצע באופן קבוע כאשר בני המשפחה מחליפים ביניהם את עזרי האימון ואחד מהחבורה הוא המאמן היומי. 

רעיון זה העניק להם המון רגעים של שפיות בכאוס הגדול, גרם להם להיות תמיד בזמן של שגרת אימונים, כך הם שמרו על כושר, העלו במשקל רק מעט ובעיקר יצרו גיבוש משפחתי נפלא בזכות האימונים שקרבו מאד בין כל בני הבית.

משחקים ואימונים חדשים ברשת האינטרנט 

אתרים רבים הציעו אופציות חדשות ומתוחכמות של אימונים באמצעות אביזרים פשוטים שנמצאים בכל בית וכך המשפחות נסחפו לפעילויות השונות ובחרו בכל יום את האימון שהוא המתאים ביותר עבורם. בתום הסגר המשפחה הגרעינית הפכה לחבורה של ספורטאים שלא יכולים בלי יום אחד של כושר. לכן בתום הסגר הראשון והשני הם חיפשו את גינת הכושר הקרובה לביתם ושם המשיכו את האימונים באמצעות המכשירים הייעודיים.

גם מי שהיה מנוי בחדר הכושר, לא יכול היה לחזור לפעילות סדירה כיוון שחדר הכושר סגור ולכן האפשרויות שנותרו הם מתקני הכושר המצוינים שקיימים בגינת השעשועים ליד הפארק השכונתי, אימונים בפארק באמצעות גומיות ה TRX  או המשך האימונים בבית בהתאם לדפוסי העבודה שעליהם החליטו כולם כאימונים הספורטיביים שמתאימים לכל הגילאים. 

אף על פי שימי הסגר הם ימים קשים, משפחות רבות מצאו בכך גם כמה נקודות אור והם נהנו לאורך כל התקופה הזו מאימונים ספורטיביים בדרגות קושי שונות ובגיבוש משפחתי שהוא הנושא החשוב ביותר.

דוקטור אחד

דוקטור אחד

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

דוקטור1

יש הרבה מאוד דברים מעניינים קורים בעולם הבריאות אבל לא כולם מוכנים לגלות, ולכן אני כאן, סתם דוקטור אחד שרוצה לעזור לכם להבין טוב יותר על עולם הבריאות והסביבה, תגלו כמה דברים חדשים.

כתבות אחרונות